Tuesday, June 19, 2012

SOMETIMES, I REALLY LOVES MY FREN BUT, CERTAINLY SHE TREAT ME WITH UNLIKE WAYS I DO SERABUT JE...YA ALLAH MGKIN AKU SLH DLM MENROBAH SUASANA JIWA DALAM MENADAPANI PENDAPAT ORG LEN YA MGKIN AKU SLH.. N AT LAST WHAT I SAID TO HER?? THIS IS THE TEXT najwa hg nak ape sbnarnye hg nak wat aku nanges ke ya allah tuhan je tahu sdg ape ati aku skrg ni siyes jgn smpai aku rase aku.. aku.. takpela Allah syg hambanya yg bertaqwa memaafkan ksalahan org len ye2 ape2 aku maafkan hg deep from my heart im trying to... uh.. aku mintak maaf n aku maaf kan hg moge2 ape2 yg kite sembg tadi takde cam[pur tangan syaitan selepas ni dalam menuturkan kata2 jgn sembragan mmbuat spekulasi sendiri ye kelak akan menimbulkan keslhan daie perlu praktis berkata2 manis sehaluan dgn hatinya once hati manusia tersedak dek gangguan hati dri manusia laen syaitan mula kuasai minda syaitan dimana2 manusia yg beribadah 24 hours pun akan tergugat dik kita apatah lg da la tak cukup amal ikhlas belumn tntu ntah2 terpaksa nauzubillah jom same2 istighfar THEN THE NEXT TEXT IS minta Allah ampunkan dosa kita doa mohon Allah pelihara lidah2 kita b4 ucap apa2 pun specially buat shbt2 yg pernah lalui suka duka ngan kita "ya Allah ampunilah dosa kami pliharalah jiwa kami ikhlaskan hati kami dalma stiap kate dan perbuatan kami moge apa2 yg kami lafazkan tidak menyakiti sesiapa tetapi biarlah tutur kata kami menyenangkan hati org lain biarlah kemanisan kata2 itu lahir dari hati kami yg ikhlas bukan hanya buatan semata2 ya Allah eratkanlah hati2 kami persatukan hati kami dalam tertebarnya kami diatas muka bumi mu untuk smpikan dakwah agamamu ya Allah moge amalan2 kami melaykkan kami same2 melamgkah kesyurgaMu dengan wajah tersenyum gembira jgn biarkan ada diantara kami terjatuh dalm gaung nerakamu tika melalui sirat mu biarkan kami same2 berpimpinan tangan ke jannah mu ameen. '"\ sekarang wajah aku sudah ceria seyuman mula terukir hati mula tenang salah satu petua bila kita sakit ati ngan org adalah mendoakan kebaikan dye INILAH KATA2KU BUAT DYE...FUHH MOGA ALLAH BERI TAUFIK PADA KAMI...

No comments:

Post a Comment